kolejny cudowny zimowy filmik od projektanta


Wspaniała podróż do gwiazdkowego świata Diora…
Ten film ma w sobie tyle samo bajecznej finezji co wspaniałe kreacje, które w każdym sezonie wypuszcza na wybieg Raf Simons. Akcja rozgrywa się na tle kultowego paryskiego butiku Diora przy Avenue Montaigne, gdzie na czas świąt stary francuski bruk staje się miejskim lodowiskiem i nawet największe elegantki szpilki muszą zamienić na łyżwy. W powietrzu czuć prawdziwą magię, po niebie suną gołębie pocztowe z prezentami w dzióbkach, a skrzydlate konie z lekkością ciągną obładowane po brzegi sanie…
I mamy kolejny dowód na to, że święta w Paryżu są naprawdę czarujące!

Sophie Dahl przepisy na każdą porę roku

Sophie Dahl oglądałam w programie; ‚apetyczna panna Dahl’ na kuchnia.tv. Bardzo podobał mi się ten program.
W swoim programie Sophie Dahl finezyjnie łączy gotowanie z opowiadaniem ciekawych historii. Uwielbia jedzenie, które jej zdaniem nieodłącznie wiąże się z emocjami. W sześcioodcinkowej serii „Apetyczna Panna Dahl” pokazuje, jak przygotować dania odpowiednie na różne nastroje. Czasami ma ochotę na gorący romans, czasami popada w nostalgię lub nawet melancholię, są dni dobre na odpoczynek lub na odrobinę smakowitej rozkoszy… Na wszystkie okazje Sophie ma wyśmienite przepisy, którymi dzieli się z widzami. Jej dania są proste w przygotowaniu, a ona sama rozbrajająco szczera i apetyczna… Sophie Dahl jest wnuczką Roalda Dahla, słynnego brytyjskiego pisarza, znanego przede wszystkim z twórczości dla dzieci. To spod jego pióra wyszły takie klasyki jak „Charlie i fabryka czekolady” czy „Fantastyczny pan lis”. Sophie zasłynęła jako modelka pracując dla największych kreatorów mody, zjawiskowo piękna, w przeciwieństwie do swoich chudych koleżanek po fachu nosiła rozmiar 42. Pracowała m.in. dla Yves Saint-Laurent’a, promując jego perfumy Opium. Regularnie pisze dla magazynów, takich jak „Vogue” czy „The Daily Telegraph”, ma na koncie trzy książki.

Bardzo chciałam dostać na święta tą jej książkę i dostałam:)) Od mojego kochanego chłopaka:)
Moja książka:
sof

soo

A tutaj inna jej książka której jeszcze nie mam:
sofha

sofi

red lips – YSL Volupte Sheer Candy

stylowi_pl_fotografia_2547323
lips-quotes-17100615

YSL, Volupte Sheer Candy to najlepsza szminka której w życiu używałam:) jest cudowna:)) Dostałam ją na święta pod choinkę od chłopaka i nei mogę się z nią rozstać:) cudowny zapach i delikatny nawilżający kolor:))
Poczytajcie co piszą o niej na wizażu:) :
Szminka Volupte Sheer Candy to połączenie trwałości pomadki, z lekkością balsamu i migotliwymi drobinkami błyszczyka. Kosmetyk posiada wyjątkowo komfortową i bogatą konsystencję, która idealnie łączy się ze skórą i perfekcyjnie pokrywa powierzchnię ust. Intensywne nawilżanie przez 8 godzin zapewniają mikrokuleczki kwasu hialuronowego, które posiadają zdolność wychwytywania wody w górnych warstwach naskórka, wypełniają najmniejsze nawet bruzdki i modelują usta, nadając im kuszący kształt. Skuteczna ochrona ust jest gwarantowana dzięki antyoksydacyjnym właściwościom granatu, rozmarynu i gamma – oryzanolu, składnikom zapobiegającym procesom starzenia się.

YSL-Candy-Sheers.pages-1

s1333731-main-hero

lipstick-17633937

lipstick-motto-32327426

prezent

W tym roku najbardziej ucieszył mnie prezent od mojego ukochanego:) Dostałam szminkę YSL candy, książkę Sophie Dahl, czekolady lindt i pralinki lindor:)) Poniżej zdjęcie:)) Zapakował mi bardzo ładnie i widac ze bardzo sie starał:) Jest taki kochany:) Szkoda tylko ze bardzo czesto jest tak ze muszę się martwic bo on nie odbiera, i nie wiem co sie dzieje, wlasnie teraz tak jest, i nawet nie moge pogadac z nim o świętach:(
2012-12-24 19.30.21
2012-12-24 19.30.28
2012-12-24 19.30.32
2012-12-24 21.25.18
2012-12-24 21.25.26
2012-12-24 21.25.41